ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ο Α. Γεωργιάδης παραδέχτηκε ότι οι αντιδράσεις των εργαζόμενων στο Νοσοκομείο Νίκαιας ήταν δικαιολογημένες

Σε σημερινή του ανάρτησή του γράφει:

« Για την ιστορία το 2013 έτος Μνημονίου και απαγόρευσης προσλήψεων έκλεισα ένα νοσοκομείο (σημ: το πρώην Νοσοκομείο Λοιμωδών – Αγία Βαρβάρα) με 23% πληρότητα τότε, δηλ άδειο και μετέφερα το προσωπικό του στο Αττικόν διασώζοντας έτσι το Αττικόν πριν την κατάρρευση του. »

Ψέμα ΠΡΩΤΟ: Το 2013 ήταν έτος απαγόρευσης προσλήψεων ΑΛΛΑ ο ίδιος ως τότε υπουργός υγείας είχε δηλώσει: «Σας θερμοπαρακαλώ να το γράψετε. Αν γίνουν απολύσεις, να μην το χρεώσετε στην τρόικα. Θα είναι αποφάσεις δικές μου. Μην μου πάρει τη δόξα η τρόικα».

Ψέμα ΔΕΥΤΕΡΟ: Μπορεί να μην είχε 100% πληρότητα αλλά μετά ήρθε η πανδημία και η πληρότητα εκτινάχτηκε πάνω από 100%, με νοσηλείες ασθενών με covid επειδή το Κρατικό Νίκαιας είχε υπερχειλίσει. Θυμίζουμε την ιστορική δήλωσή του ότι τα νοσοκομεία λοιμωδών ασθενειών δεν θα χρειαστούν στο μέλλον, γιατί η ανθρωπότητα έχει ξεμπερδέψει με τις λοιμώδεις ασθένειες.

Ψέμα ΤΡΙΤΟ: Δεν μετέφερε μόνο στο Αττικό το προσωπικό του αλλά κυρίως στο Κρατικό Νίκαιας. Στο Κρατικό Νίκαιας μεταφέρθηκε και ολόκληρος ο οργανισμός του Λοιμωδών, δηλαδή πρακτικά συγχωνεύτηκαν με υπουργική απόφαση. Η μεταφορά αυτή έδωσε ανάσα στο Νίκαιας και έως και πριν λίγους μήνες στην πράξη το προσωπικό του Λοιμωδών ήταν οργανικά ενταγμένο στο Νοσοκομείο Νίκαιας, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες του τελευταίου.

Συνεχίζει στην ίδια ανάρτηση:

«Μετέφερα το Νοσοκομείο της Αγίας Βαρβάρας από το Νοσοκομείο Νικαίας (εξ ου και η φασαρία εκεί) με σκοπό να επεκτείνουμε την παθολογική κλινική του Αττικόν»

Εδώ ο Α.Γεωργιάδης παραδέχεται ότι οι αντιδράσεις στην περίφημη συγκέντρωση στη Νίκαια ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ δικαιολογημένες γιατί όχι απλά χάθηκαν κάποιες θέσεις προσωπικού ΑΛΛΑ επειδή από το Κρατικό Νίκαιας ΥΦΑΡΠΑΧΤΗΚΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΝΤΟΛΗ ένα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ, δηλαδή το πρώην Νοσοκομείο Λοιμωδών. Κυνικά ομολογεί ότι ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΕ τη Νίκαια για να βοηθήσει το Αττικό.

Ψέμα ΤΕΤΑΡΤΟ: Τα στοιχεία που έδωσε στις 19.2.2026 για το Νοσοκομείο Νίκαιας (όπου τάχα παρουσιάζεται αύξηση του προσωπικού), παραδέχεται ο ίδιος ότι είναι πλαστά, γιατί από αυτά (αλίμονο και αν ξέραμε αν αντλήθηκαν από κάποια αξιόπιστη πηγή) ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ, ΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ, ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ και ΤΟ ΛΟΙΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, που υφαρπάχτηκαν για να δοθούν στο Αττικόν.

ΤΙ ΣΤΕΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΙΚΑΙΑΣ Ο Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ;

Κρατηθείτε!

150 κρεβάτια

55 οργανικές θέσεις μόνιμων γιατρών

30 θέσεις ειδικευόμενων γιατρών

189 οργανικές θέσεις νοσηλευτών

88 οργανικές  θέσεις λοιπού προσωπικού

Και επίσης τα εξής τμήματα και κλινικές:

 

 

Συμπέρασμα: Ευχαριστούμε τον υπουργό που έστω και με καθυστέρηση λίγων ημερών, παραδέχτηκε ΔΗΜΟΣΙΑ ότι ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΕ το Κρατικό Νίκαιας.

Ότι οι αντιδράσεις μας δεν ήταν ιδεολογικού χαρακτήρα αλλά γιατί μας υποβαθμίζει και μας απαξιώνει, μετατρέποντάς μας συνειδητά σε Νοσοκομείο Πρώτων Βοηθειών που δεν θα έχει κλινικές και γιατρούς, αλλά θα έχει σύγχρονο και ανακαινισμένο χώρο πρώτων βοηθειών!

Ευχαριστούμε που παραδέχτηκε δημόσια ότι μας μετατρέπει συνειδητά σε νοσοκομείο Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ για να βγάζουμε τη λάντζα του πανεπιστημιακού κατεστημένου του Αττικού!

Λες και στη Νίκαια δεν έχει ράντζα μετά τα εγκαίνια. Μόνο το Αττικό έχει. Για το υπουργείο όμως: Άλλα τα ράντζα της Νίκαιας και άλλα του Αττικού.

Η Νίκαια με βάση πάντα τον Υπουργό είναι νοσοκομείο ασθενών ενός κατώτερου θεού.

Η εγγραφή δεν αποθηκεύτηκε. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά.
Η εγγραφή σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Newsletter

Λάβετε στο email σας τα νέα από το antapocrisis.gr

0 ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

Θέλετε να συμμετάσχετε στη συζήτηση;
Μη διστάσετε να γράψετε το σχόλιό σας!

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *