Θα ζητήσουν συγνώμη από τον συνδικαλισμό οι αγύρτες της Αριστείας και τα λαμόγια των ιδιωτικοποιήσεων;

Στις 2 Νοεμβρίου 2022 η Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού Έλξης έστειλε εξώδικο στο οποίο ανέφερε:

“Διαπιστώνουμε διαρκώς την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, την έλλειψη συντήρησής της (που αποδεικνύεται από τις βραδυπορίες που καθημερινά δίνονται στους μηχανοδηγούς), τη μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη, τη μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System– του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο ανθρώπινο λάθος) η οποία δεν λειτούργησε ποτέ παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!”.

Στις 7 Φεβρουαρίου 2023 η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρομικών (ΔΕΣΚ) ανέφερε:

“Όπως οι προηγούμενες κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος. Το υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας  ΟΧΙ! …Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις”.

Οι αμόρφωτοι ντενεκέδες της Αριστείας, των πανάκριβων Κολλεγίων και των Ivy League Πανεπιστημίων τι είπαν;

Ο Κώστας Καραμανλής, ο δεύτερος ανιψιός του Εθνάρχη, (που δεν ήξερε πώς γράφεται ο Αχελώος) απαντούσε σε κοινοβουλευτική ερώτηση για την ασφάλεια των τρένων:

“Μία υπεύθυνη Πολιτεία δεν μπορεί να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών… Είναι ντροπή -και ντρέπομαι- που θέτετε θέματα ασφαλείας και θα ήθελα να ανακαλέσετε αμέσως. Είναι ντροπή όταν σας εξήγησα -και το ξαναλέω- ότι το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν οι ΥΔΥ (σ.σ. Υποχρέωση Δημόσιας Υπηρεσίας), διασφαλίζουμε την ασφάλεια”.

Τι έχουμε λοιπόν εδώ;

Οι συνδικαλιστές οι οποίοι κατηγορούνται, συκοφαντούνται, απαξιώνονται, προσβάλλονται, χυδαιολογούνται, καθυβρίζονται από τους πορφυρογέννητους γόνους της αριστείας και τα λαμόγια των ιδιωτικοποιήσεων, έλεγαν την αλήθεια. 

Προειδοποιούσαν για τις ελλείψεις. Έκαναν απεργίες για τα συστήματα ασφαλείας που δεν λειτουργούσαν. Ζητούσαν να μην θεωρείται η ασφάλεια των επιβατών ως “κόστος” για την εταιρεία και για το δημόσιο. Κατήγγειλαν το πάρτυ εργολαβιών και την έλλειψη συντήρησης. 

Και τι έκαναν οι απατεώνες της αριστείας;

Τους πήγαιναν στα δικαστήρια κάθε, μα κάθε φορά, που έκαναν απεργία. Και ακόμα χειρότερα, πέταγαν στον κάλαθο των αχρήστων τα εξώδικα και τις διαμαρτυρίες τους. 

Και τι έκανε η ντροπή της δημοσιογραφίας;

Εμφάνιζε τον συνδικαλισμό ως τη μήτρα των δεινών του νεοελληνικού κράτους. 

Μέχρι που ήρθαν οι 57 νεκροί, τα απανθρακωμένα πτώματα, οι σακούλες με κομμένα χέρια πόδια και κεφάλια, το μακράν χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία του νεοελληνικού κράτους. 

Και απέδειξε (για όποιον δεν είναι πληρωμένο παράσιτο της εξουσίας) ότι η κληρονομική ολιγαρχία που κυβερνά τον τόπο υπό το πρόσχημα της αριστείας, πρέπει να ξηλωθεί από την κορυφή ως τα νύχια. 

Όχι δεν έχουν όλοι οι συνδικαλιστές δίκιο, ναι υπάρχουν και συνδικαλιστές λαμόγια. Συνήθως όμως είναι αυτοί που δεν κάνουν απεργίες, δεν στέλνουν εξώδικα, δεν καταγγέλλουν, τα έχουν καλά με τους πολιτικούς τους προϊσταμένους και λειτουργούν ως το μακρύ χέρι της εξουσίας.

Στο έγκλημα των Τεμπών, πολλά αποδείχθηκαν. Ότι το επιτελικό κράτος Μητσοτάκη είναι μηντιακό κατασκεύασμα, ότι τα ΜΜΕ είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, ότι η κυβέρνηση έβγαλε πόρισμα απαλλάσσοντας τον εαυτό της, ότι η ιδιωτικοποίηση σκοτώνει γιατί πρέπει το κόστος να μειώνεται, οι συμβάσεις να σέρνονται, οι προμήθειες να πέφτουν. 

Αποδείχθηκε όμως επίσης ότι ο συνδικαλισμός είχε δίκιο και οι ντενεκέδες που παριστάνουν τους άριστους πρέπει γονυπετείς να ζητήσουν συγνώμη. 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *